קורס מאבחנת רב מערכתית באיכילוב

חוה זינגבוים, יחד עם פרופ' גבי ברבש, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, וד"ר אייל גור, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית באיכילוב, עשו כל מאמץ כדי לקדם ולממש את הקורס ל-D.MD, מאבחנת רב מערכתית.

שיתוף הפעולה התקדימי עם רופאיי המרכז הינו פורץ דרך בכל קנה מידה. זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בין עולם הקוסמטיקה לבין מוסד רפואי בכיר.

מטרת הקורס היא להזניק את הקוסמטיקאיות הרפואיות לשלב נוסף של ידע מעמיק, עוצמה מקצועית, ויכשיר אותם גם כמאבחנות רב מערכתיות D.MD. מתוך הבנה של מכלול מערכות הגוף המשפיעות על קבלת ההחלטה על סוג הטיפול ואופי התכשירים הניתנים בזמן טיפול ובהמלצה להמשך טיפול בבית. הקורס יעניק ידע רחב, כולל ומעמיק על מערכות הגוף והנפש השונות, מצבים והיבטים רפואיים רבים, יכולת אבחונית ברמה גבוהה וראייה רחבה של מצב המטופלת.

הקורס, שיתקיים, כאמור, באיכילוב, יועבר על ידי צוות רופאים מומחים בכירים ועל ידי חוה זינגבוים, המנהלת המקצועית של הקורס.

צוות המרצים

צוות המרצים

מבין הנושאים השונים:

אנטומיה והיסטולוגיה של העור, פילינג כימי ולייזר, ניתוחי שדיים, הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי, שאיבת שומן ומתיחת בטן, מתיחת פנים, ריפוי פצע, הצטלקות וכוויה
מחלות עור, תוספי מזון והשפעתם על העור, דרמטולוגיית ילדים, ותסמיני גיל המעבר ועוד.

בין היתר נלמד על החידושים הטכנולוגיים מאת חוה זינגבוים: התפתחויות בעקרונות הטיפול הדו-עומקי, החידושים בעולם האקנה, פיגמנטציות, הבהרת עור, פילינג, שיקומי עור ייחודיים  חידושים בטיפולי אנטי-אייג’ינג, טיפולי שילוב ייחודיים, שילוב נכון של הקוסמטיקאית הרפואית במערך טיפול ההזרקות השונות ובטיפולי המכשור השונים בקליניקה ובבית.
בנוסף לידע התיאורטי, יושם בקורס דגש רב על האופן שבו משתלבת הקוסמטיקאית הרפואית בתהליך הקליני.

כך למשל:
באונקולוגיה של סרטן השד- תלמד הקוסמטיקאית הרפואית גם מה מותר ומה אסור מבחינת הטיפול בעור
בזמן כימותרפיה והקרנות – ולאחריהן.
בכירורגיה פלסטית- בשחזורי פנים, מתיחת פנים ושילוב הקוסמטיקאית לפני ואחרי הניתוח.
באוקופלסטיקה ילמדו על ניתוחי העפעפיים, ושילוב הקוסמטיקאית לפני ואחרי הפרוצדורה.
בפרמקולוגיה יעסוק בתרופות מרשם לשימוש ארוך טווח והשפעתן על העור,
בפסיכיאטריה ילמדו על מחלות נפש במבוגרים ובנוער והשפעת התרופות על העור.
הרצאות אלה יעניקו לנו תפיסה אבחונית רחבה המאפשרת לנו לטפל יותר בטוח ולהתאים את הטיפול המדויק ביותר- לא רק על-פי מצב העור, אלא גם על-פי אבחון פרופיל הבריאות הכללי והיבטים רפואיים רבים שיש להם השפעה ישירה על אופן הטיפול.

* בסיום הקורס תוענק תעודת D.MD משותפת לחוה זינגבוים ולקרן המחקרים הרפואיים באיכילוב.