Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-content/themes/clutch/inc/library.php on line 2

Notice: Constant AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED already defined in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-config.php on line 102
טשטוש קמטים ומיצוק העור

טשטוש קמטים ומיצוק העור

עם השנים העור שלנו מתחיל להתקמט, כיום, ניתן להילחם בתופעת התקמטות עור הפנים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ותכשירים מיוחדים.

מהם קמטים?

את הקמטים ניתן לחלק לשני סוגים שונים, הראשון, הינו הגנטיקה של הגוף, עם השנים עור הפנים פחות מוצק ואינו מסוגל לחדש את עצמו, ועל כן, אנחנו מבחינים בקמטים, בעיקר בקמטי ההבעה באזור העיניים, המצח והשפתיים. סוג שני של קמטים הינם כתוצאה מגורמים חיצוניים, כמו חשיפה לשמש חזקה, מתח ולחץ, עישון ועוד. גם שינויים הורמונאליים וחוסר בתזונה נכונה יכולים להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור.

טיפולי טשטוש קמטים ומיצוק העור

Blurring-wrinkles-and-firming-skinטיפולים אלו נועדו להחיות את העור ללא צורך התערבות חיצונית, כדוגמת ניתוח או הזרקת חומרי מילוי.

ישנם מספר סוגים של טיפולי טשטוש קמטים ומיצוק העור, אשר חלקם נעשים באמצעות תכשירים יעילים וחלקם באמצעות מכשור לייזר חדשני ומתקדם. בטרם אתם בוחרים את סוג הטיפול, חשוב מאוד להיוועץ עם אנשי מקצוע ולעבור אבחון מדויק של העור, על מנת להתאים את סוג הטיפול.

תכשירים – ישנם תכשירים איכותיים ומתקדמים אשר נועדו לטשטש את קמטי העור ולמצק את העור. בין התכשירים המומלצים הינם תכשירים המבצעים קילוף עדין של השכבה העליונה של העור ומעוררים חידוש של תאים חדשים, נוגדי חימצון המספקים לעור את החומרים הנחוצים על מנת לבצע את פעולת החידוש, וכן, תכשירים אשר נועדו להגן על העור ולהאט את תהליך ההזדקנות של העור.

טיפולי מזוטרפיה עם החדרת חומרים (חומצות) בהתאם לסוג רקמת העור. הטיפולים הינם פחות פולשניים שעובדים בשחרור מושעה ברמת מריחת קרם.

לייזר – הטכנולוגיה החדשנית של לייזר מאפשר ליצור טשטוש קמטים ומיצוק העור בפרק זמן קצר יחסית וללא צורך בפעולה התערבותית. קרן הלייזר חודרת אל הקמט ופוגעת בו, על מנת לעודד תהליך התחדשות טבעי של העור. באמצעות כך נוצר קולגן טבעי חדש, המספק לעור את האלסטיות הרצויה, ובך הקמט מטשטש.

תהליכי טיפול טשטוש קמטים ומיצוק העור

חשוב להבין, כי על מנת לראות את השינוי האמיתי בעור הפנים, חייבים להיות מחוייבים לתהליך הטיפולי. טיפול באמצעות מסכות, קרמים מיוחדים או טיפול לייזר, דורשים התמדה. חשוב להקפיד על הוראות הטיפול, על מנת שתוכלו להבחין בתוצאות. בנוסף לכך, כניסה אל תהליך טיפול לטשטוש קמטים ומיצוק העור אינו פוטר אתכם מן הצורך להמשיך ולהגן על עור הפנים שלכם. יש להימנע מחשיפה ממושכת לשמש, יש להגן על עור הגוף, ללכת עם כובע בימי הקיץ החמים, חסם שמש מקדם הקדמה המותאם לסוג העור וכמובן, להקפיד על תזונה נכונה ושתייה מרובה של מים.

בעולם, בו אנחנו עסוקים במרוץ אחר הזמן, ועדיין רוצים להישאר צעירים ורעננים, ניתן ליהנות ממגוון רחב של טיפולים, בהתאמה אישית. בטרם החלטתם על תהליך טיפול, חשוב מאוד לאבחן את סוג העור ואת סוג הקמטים, לא כל טיפול מתאים לכל אחד, ועל מנת לראות תוצאות, יש ליצור התאמה אופטימאלית בין סוג העור לסוג הטיפול.

לכל שאלה וייעוץ חייגו לאמירה: 052-9709691 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
[contact-form-7 id="61" title="טופס יצירת קשר 1"]