Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-content/themes/clutch/inc/library.php on line 2

Notice: Constant AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED already defined in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-config.php on line 102
העלמת צלקות אקנה

העלמת צלקות אקנה

אקנה הינם תופעת פצעי הבגרות, אשר לעיתים נעלמים מעצמם ולעיתים באמצעות חומרים ותכשירים. יחד עם זאת, אקנה, עלולה להשאיר אחריה סימנים, כדוגמת צלקות בפנים, אשר מהווים לא רק מזכרת תמידית מתקופת האקנה, אלא אף, עלולים להיות מטרד בשל עצמם. על מנת לטפל בצלקות אקנה, ניתן למצוא שיטות שונות ומגוונות, המאפשרות לנו להיפטר לא רק מן האקנה, אלא גם מהצלקות הלא נעימות שהוא משאיר אחריו.

למה האקנה משאיר צלקות?

158757753אותן פצעים דלקתיים בעור הפנים עלולים להשאיר אחריהם עקבות, לרוב, כתוצאה מטיפול לא נכון באקנה עצמו. כאשר מדובר באקנה חריף, בה כל עור הפנים מתמלא בפצעים דלקתיים, הצלקות עלולות להיות בלתי נמנעות, ולרוב, יופיעו בצורה של חורים קטנים בעור הפנים. ישנם פעמים, בהן צלקת האקנה מופיע כנקודה חומה או אדומה כהה, סוג של פיגמנט. אלמנט נוסף אשר גורם לצלקות כתוצאה מאקנה, הינו השמש. השמש החזקה ידועה כמזיקה לעור בכלל, ולעור הפנים החשוף בפרט, במיוחד כאשר עור הפנים סובל מתופעת האקנה. בעוד ישנם טיפולי אקנה

המאפשרים למנוע צלקות, אקנה שטופל לא כהלכה, או כתוצאה מחשיפה לשמש, תשאי
ר אחריה עקבות.
הודות לטכנולוגיה ולתכשירים מתקדמים, ניתן לבצע טיפולים שונים לצורך העלמת צלקות אקנה.

טיפולים להעלמת צלקות אקנה

acne picעל מנת לטפל בצלקות אקנה אפשר למצוא שני סוגים אידיאליים לטיפול, האחד הינו באמצעות תכשירים ייעודים המאפשרים להעלים את הצלקת והשני באמצעות מכשור לייזר מתקדם.

משחות – משחות ייעודיות אשר פותחו במיוחד על מנת לטפל בצלקות אקנה מאפשר להסיר את שכבת העור העליונה של הצלקת ולעודד פעילות מחודשת של העור, כך שהעור למעשה מחלים אותו בתצורתו הטבעית. תדירות הטיפול נקבעת בהתאם לאבחון של העור והצלקות בו. חשוב כמובן להתמיד על תהליך הטיפול, על מנת להגיע לכדי תוצאות רצויות.

טיפול תרופתי- שגם הוא יכול לגרום לפעמים לתופעות לוואי, כגון: התפרצות אקנה, איסור לנשים בהריון, דלקות ויובש בשפתיים ובפנים, נזק לפעמים בכבד נדרש לעשות בדיקות אחת לחודש, הימנעות טוטאלית לחשיפת שמש. חייבים לנקוט באמצעי זהירות פגמינטציה, ישנם מקרים שלפעמים נדרש לחזור על הטיפול לתקופות ארוכות דבר המשבש את שיגרת היום.

לייזר – מכשור לייזר פרקציונלי הינו מכשור איכותי ומתקדם המספק את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצורך העלמת צלקות אקנה. בטיפול עצמו קרני הלייזר פוגעות בצלקת וגורמות לה ליצור שכבה חדשה של עור על גבי הצלקת. הייחודיות של מכשור לייזר זה הינו ביכולת שלו לטפל גם בצלקות שטחיות וגם בצלקות עמוקות, עד לעומק של 1 מ"מ.

תהליך הטיפול להעלמת צלקות אקנה

בשלב הראשון, בטרם נקבע סוג הטיפול, חשוב מאוד לאבחן את העור ואת הצלקות בו. לסוג העור ולעומקן של הצלקות ישנו תפקיד חשוב באבחון והתאמה של תוכנית הטיפולים. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, חשוב מאוד להקפיד על תדירות הטיפולים כפי שנקבעה, וכן, לבצע את פעולות הניקיון והחיטוי של העור גם בבית. אלמנט נוסף, וחשוב לא פחות, הינו הגנה על העור מפני שמש חזקה, וכמובן, על תזונה נכונה.

תהליך הטיפול המועדף אצלי הוא עבודה עם צלקתון ומרגיאור של חברת פרפקט ריטמנט

 

לכל שאלה וייעוץ חייגו לאמירה: 052-9709691 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
[contact-form-7 id="61" title="טופס יצירת קשר 1"]