העלמת סימני מתיחה

strech picאחת הבעיות הנפוצות ביותר הנו סימני מתיחה, אשר ניתן לצפות בעיקר אצל נשים, אך גם אצל גברים. סימני המתיחה הנם צלקות עדינות בצבע לבן או ורוד הנראים על גבי העור, כתוצאה מעלייה או ירידה במשקל, הריון, שינויים הורמונליים ועוד. סימני מתיחה אנחנו יכולים לראות בדרגות שונות של חוזק, בהתאם לסוג העור ולצבעו, אשר לרוב יופיעו באזור החזה, הבטן והירכיים.

כיום, הודות לפלאי הטכנולוגיה ולאמצעים אסתטיים מקדמים, אנחנו לא חייבים לסבול מסימני מתיחה המצלקים את עורנו, וניתן לבצע טיפולים שונים לצורך העלמת סימני מתיחה.

מהם סימני מתיחה, ולמה אנחנו סובלים מהם?

מרקם העור הינו עדין במיוחד, כאשר העור שלנו נמתח ומתכווץ, סימנים עדינים עלולים להופיע עליו, ואצל חלקנו, אף סימנים בולטים במיוחד. סימני המתיחה נשארים על העור, הם לא ייעלמו מעליהם, ולעיתים אף יתכהו בצבעם. סימני המתיחה הינה ראקצייה של העור לשינויים שונים, כמו הריון, עליה וירידה במשקל, פעילות גופנית ליצירת
נפח שריר ועוד. העור, נמתח למעשה מעבר לקצה גבול היכולת שלו ומעבר לאלסטיות שלו, ועל כן, הסימנים מופיעים, כסוג של קרע של העור. אצל חלקנו סימני המתיחה יופיעו במקומות מוסתרים, ואצל אחרים, הם יהיו בולטים לעין ועשויים לגרום לנו לבושה או להוריד את רמת הביטחון העצמי שלנו. כל אישה, בוודאי יודעת, כי בעת ההיריון עליה למרוח קרמים על מנת להגן על העור מפני סימני המתיחה, אך אלמנטים של גנטיקה, לעיתים יגברו על המשחות והקרים, וסימני המתיחה לא יאחרו להופיע. היום, אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של טיפולים אשר נועדו להעלים את סימני המתיחה.

טיפול של לקוחות – לפני ואחרי


טיפולי העלמת סימני מתיחה

ישנם מספר סוגים של טיפולים המאפשרים לנו להתמודד עם סימני מתיחה ולהעלים אותם. לפניכם מספר טיפולים שכיחים ולא פולשניים.

משחות על בסיס רטין A – רטין A הינו חומר אשר מעודד יצירה של קולגן הדרוש לצורך גמישות ואלסטיות של העור. מרבית המטופלים ברטין A לא יגיבו לטיפול, הדבר תלוי בסוג העור ובגנטיקה שלו, כמו גם ברמה של סימני המתיחה ובנראות שלהם. אך לפני שניגשים אל טיפולים אחרים, מומלץ לנסות אותו.

פיליניג – פילינג הינה שיטה נוספת המאפשרת להתמודד עם סימני מתיחה. הפילינג מעודד את העור ליצור קולגן לבנייה מחדש ומטשטש את הצלקות שנותרו. גם טיפול זה יהיה יעיל בהתאם לסוג העור ובהתאם לרמה של סימני המתיחה.

לייזר – לייזר הינו אחת השיטות היעילות ביותר לצורך העלמת סימני מתיחה. סדרת טיפולים קצרה תאפשר לטשטש בצורה איכותית את הצלקות ולשפר את מראה העור.

הודות לטיפולי לייזר מתקדמים ומשחות איכותיות ניתן להגיע לכדי תוצאות יעילות ביותר לצורך העלמת סימני מתיחה. אם בעבר האפשרות היחידה היתה רק תחת סכין הניתוחים של המנתח הפלסטי, הרי שהיום, אנחנו יכולים למצוא טיפולים יעילים ואיכותיים גם במכוני האסתטיקה המתקדמים. על מנת להתאים את סוג הטיפול, יש צורך לאבחן את סוג העור ואת רמת סימני המתיחה. הטיפול בלייזר, נחשב לאחת מן הדרכים הבטוחות והנוחות ביותר להעלמת סימני מתיחה, וכבר לאחר זמן קצר, תוכלו לשוב וללבוש את בגד הים, וליהנות מעור חלק ונפלא.

לכל שאלה וייעוץ חייגו לאמירה: 052-9709691 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
[contact-form-7 id="61" title="טופס יצירת קשר 1"]