Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-content/themes/clutch/inc/library.php on line 2

Notice: Constant AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED already defined in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-config.php on line 102
העלמת נימים ואדמומיות

העלמת נימים ואדמומיות

נימים ואדמומיות בעור, בעיקר באזור הפנים והמחשוף, הינם למעשה תולדה של גיל ושל חשיפה לשמש. לעיתים קרובות, הנימים והאדמומיות הבאה לידי ביטוי בעור הגוף, עשויה לגרום לחסור נוחות, לתחושה של מראה עור לא אחיד – אשר עשוי להפריע במהלך החיים. היום, ניתן לבצע טיפולי העלמת נימים ואדמומיות באמצעים מתקדמים, כדוגמת לייזר.

אודות נימים ואדמומיות

נימים בעור, נקראים בשפה המקצועית –קופרוז, אותם כלי גם קטנים אשר מורחבים, ולעיתים אף בולטים מעל פני העור ויוצרים מראה אדמומי לפנים. האדמומיות בפנים או בעור, באה לידי ביטוי בעיקר בימי הקיץ, כאשר הטמפרטורות החמות והלחות שבאוויר עשויים להחמיר את התופעה. חשוב להבין, כי קופרוז, אינו מחלה עורית, אלא תופעה, אשר תוקפת בעיקר נשים וגברים בעלי עור בהיר, עד שקוף, וכן, כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש ללא הגנה. בעוד בגיל בוגר יותר, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים הסובלים מקופרוז, הרי, שכאשר מדובר בגילאים צעירים, הקופרוז היוצר אדמומיות יתר, עשוי להוות בעיה אסתטית.

טיפולי העלמת נימים ואדמומיות

אין ספק, כי נימים ואדמומיות בעור, בעיקר באזורים החשופים למראה עין, יכולה להיות תופעה לא נעימה, העשויה אף לגרום למבוכה. עד לשנים האחרונות לא היה טיפול nimin picממשי לבעיית הקופרוז. הפיתרון הטוב ביותר, היה בזמנו, כיסוי של האדמומיות באמצעות מייק אפ. משחות ותכשירים שונים הביאו לאפשרות להסוות מעט את המראה, אך עם בוא הקיץ, התופעה נראתה שוב. רבים גורסים, כי שילוב בין תזונה נכונה לבין הימנעות מהשמש יכולה להביא לירידה ברמת האדמומיות, יחד עם זאת, הטיפול היעיל ביותר לצורך העלמת נימים ואדמומיות הינה באמצעות לייזר. קרן הלייזר פוגעת בצורה מדויקת בנים, ולמעשה משתקת אותו מכלל פעולה.

תהליך העלמת נימים ואדמומיות

בשלב הראשון, חשוב מאוד לאבחן את סוג העור ולהתאים את אמצעי הטיפול. הטיפול עצמו נעשה באמצעות מכשור לייזר מתקדם של חברת פלמור העולמית, המתמחה בפיתוח וייצור של מכשירי לייזר מתקדמים.

תוצאות הטיפול של לקוחות – לפני ואחרי

 

שמירה על עור חלק

106401331לסובלים מקופרוז, נימים ואדמומיות, חשוב לדעת, כי גם לאחר סדרת הטיפולים להעלמת הנימים, במידה ולא תקפידו לשמור ולהגן על עורכם, אתם עלולים לסבול מחזרה של התופעה. לכן, הקפידו להגן על העור עם מקדם הגנה, כובע בימות הקיץ, וכמובן, שתייה מרובה, התורמת אף היא למראה העור. הימנעו משהייה ממקומות חמים, העלולים להגביר את זרימת הדם בנימים ולגרום להתרחבותם, כמו סאונה, ג'קוזי או אמבטיות חמות, וכמובן, הימנעו משתייה של אלכוהול – המרחיב אף הוא את כלי הדם.

אין צורך לסבול מנימים ואדמומיות, פנו אלינו על מנת ליהנות מסדרת טיפולים קצרה, ממוקדת ונוחה במיוחד, למראה פנים חלק ובוהק.

 

לכל שאלה וייעוץ חייגו לאמירה: 052-9709691 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
[contact-form-7 id="61" title="טופס יצירת קשר 1"]