Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SMTheme has a deprecated constructor in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-content/themes/clutch/inc/library.php on line 2

Notice: Constant AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED already defined in /home/paramedic/domains/para-medical.info/public_html/wp-config.php on line 102
העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל

העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל

כתמי פיגמנטציה וגיל הינן אחת מהתופעות הגורמות לנו לחוסר נעימות ולתחושה של פגיעה מהותית במראה החיצוני שלנו. רבים מאיתנו סובלים מכתמי פיגמנטציה וגיל, כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, וכמובן מהזדקנות העור. היום, אנחנו יכולים ליהנות ממגוון של טיפולים לצורך העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל, חלקם על בסיס של קרמים איכותיים, וחלקם באמצעות מיכשור לייזר, בהתאם לסוג הכתמים וסוג העור.

מהם כתמי פיגמנטציה?

158997688כתמי פיגמנטציה הינם כתמים של מלנין, החומר אשר מופרש מהתא וקובע את הצבע של עורנו. כאשר אנחנו נחשפים אל שמש, התא מייצר עודף של מלנין על מנת להגן על עצמו, וכן, נוצר כתם על העור, לרוב באזור הפנים, המחשוף והידיים. כתמי הפיגמנטציה יכולים להופיע בצורה של נקודות קטנות וממוקדות או בצורה מופשטת על פני שטח רחב. אם בעבר, לא היו אמצעים להתמודד עם כתמי פיגמנטציה וגיל, הרי שהיום, ישנם מספר סוגי טיפולים לצורך העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל, העשויים לגרום לחוסר נעימות.

סוגי טיפולים להעלמת כתמי פיגמנטציה וגיל

את הטיפולים לצורך העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל ניתן לחלק לשני סוגים שונים, הראשון שבהם משלב תרכובות ותכשירים קרמיים למריחה והשני הינו באמצעות לייזר. את סוג הטיפול המתאים, מומלץ לעשות רק לאחר אבחון מדויק של סוג העור ושל הכתמים.

טיפולי בתכשירים – התכשירים לצורך העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל מבוססים על אלמנטים היוצרים קילוף של העור בצורה הדרגתית, כמו חומצה גליקולית בריכוז מדוייק. הטיפול בתכשירים דורש התאמה מדויקת של סוג התכשיר והתמדה על הוראות השימוש, נדרשת הקפדה מלאה על התהליך, על מנת ליהנות מתוצאות. את המשחות, התרחיפים והמסכות יש למרוח בהתאם להוראות ולהמלצות שניתנו לכם.

טיפול באנרגיית אור – אנרגיית האור, פוטו רג'ובניישן, מאפשרת לטשטש כתמי פיגמנצטיה וגיל בסדרה של טיפולים. באמצעות מכשיר נשלחות אנרגיות אור אשר נקלטות בפיגמנט הצבע של הכתם בתצורה של חום. הטיפול נעשה בסדרה של מספר טיפולים, בדרך כלל כשלושה.

תוצאות הטיפול של לקוחות – לפני ואחרי

בטרם אתם בוחרים בשיטה זו או אחרת, חשוב להבין, כי רק לאחר אבחון מדויק של סוג העור, סוג הכתמים וגודל הכתמים, תוכלו ליהנות מתוצאות אופטימאליות.

בין אם מדובר בטיפולי העלמת כתמי פיגמנטציה וגיל באמצעות קרמים ובין אם מדובר באמצעות קרני אור, הרי שישנה חשיבות רבה מאוד להתמדה על התהליך ושמירה על ההוראות. כמובן, שעל מנת לשמור על התוצאות, יש להקפיד להתרחק מן השמש החמה, להגן על העור באמצעות קרם הגנה וכובע בשעות החמות. כתמי פיגמנטציה וגיל עשויים לגרום גם לגברים וגם לנשים לתחושה לא נעימה ולירידה בביטחון העצמי, לכן, אין צורך לסבול, פנו עוד היום לאבחון מקצועי של עור הפנים, כתמי הגיל והפיגמנטציה, ותוכלו ליהנות מהתאמה אופטימאלית של סוג הטיפול לעור שלכם.

 

לכל שאלה וייעוץ חייגו לאמירה: 052-9709691 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
[contact-form-7 id="61" title="טופס יצירת קשר 1"]